Kik is vagyunk

2009.10.08. 22:36 Giana

Kik is vagyunk? Kicsit bővebben rólunk!

 

Sissy

1987. május 28-án születtem Budapesten az ikrek jegyében. Azóta is Budapesten élek, bár 3 hónapot laktam Gödöllőn is, de nem tudtam elszakadni a nagyvárostól. Ez jellemez a mindennapokban is, pörgős vagyok és szeretem az izgalmakat, de mindig igyekszem a realitás talaján maradni és megfontoltam intézni a dolgaimat. Ebből adódik, hogy ritkán vagyok szétszórt és utálom a késést.

Tiniként sokszor megcsapott a modellkedés szele, de akkor még nem gondoltam komolyan, nem volt reális képem a szakmáról és a folyamatokról. Azóta átértékelődött sok minden és most már látom a konkrétumokat és a valós lehetőségeket.

„Civilként” a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolára járok PR, marketing szakra. Imádom a reklámokat, én vagyok az, aki véletlenül sem kapcsol el a 10 perces reklám szünetre, sőt vadászom őket. Szeretem a kreativitást és a humort.

Kedvenc színem a zöld a nyugodtság miatt, kedvenc városom New York a pörgés miatt. Igen, kicsit ellentmondásos, de ilyenek az ikrek. :)

Szabadidőmben szeretek sportolni: kézilabda, tenisz, kutyasétáltatás J Ezen kívül hobbi szinten fotózom és járom a természetet, illetve utazok.

Sok tervem van a jövőre nézve, de a kis lépések híve vagyok.

„Dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy csillag megy az égen, úgy érdemes.” (József Attila)

 

Giana

1986. július 17.-én születtem és a szüleimtől a Georgina nevet kaptam, az Abigél című filmből. Mégis az évek során inkább a Gina nevet használom, és gimi környékén ragadt rám a Giana becenév, mely amolyan művésznévként is szolgál. Nem vagyok tipikus rák sok szempontból, azonban a gyűjtögetési hajlamom igen erős.

Mit is érdemes rólam tudni? Egészen kicsi korom óta kíváncsi vagyok, és azt hiszem ezt nem nőttem ki. Hat éves korom óta táncolok. Minden féle táncot próbáltam és űztem már a hip-hoppon, salsán át a hastáncig. Négy évig jártam képzőművészeti táborba, 12 évesen elvégeztem egy modelltanfolyamot, OKJ-s hennafestő vagyok, vezettem önismereti ezoterikus kört, jártam auralátó tanfolyamon és persze agykontroll tanfolyamon, sportolgattam (harcművészet, íjászat, lovaglás). Talán azt egyszerűbb lenne leírni, mit nem csináltam. Művészi beállítottságú ember vagyok! Dráma tagozatos gimnáziumba jártam, énekelni tanultam és megszállottan írok.

 

Idén jelenik meg az első verseskötetem!

 

Ennek ellenére, vagy talán pont ezért, üzleti főiskolát végeztem! A marketing és önmagunk „eladása”, managelése az egyik kedvenc hobbim. Csak azokra a dolgokra tekintek munkaként, amiket nem szeretek csinálni. Ezt igyekszem kerülni!

Maximalista vagyok és az esetek 200%-ban pörgök. Nem tudok a fenekemen maradni. Eddigi sikereimet pont ennek köszönhetem, és azt hiszem, nem leszek nagyképű, ha azt mondom a varázslatos személyiségemnek. Nem vagyok zseni és nem vagyok őstehetség. De kitartó vagyok, kreatív és makacs. Legfőbb hibám azonban a csapongás. Néha úgy érzem túl sok mindennel foglalkoztam és nincs olyan foglalkozás, amit ne akartam volna elsajátítani. Így 23 évesen azonban rájöttem, hogy ahhoz, hogy komoly sikereket érj el és „megváltsd” a világot koncentráltnak kell lenned és kikötnöd egy-két dolog mellett és azt csinálni 200%-on.

 

Életem meghatározó eseményei közé tartozott a 10 hónapos amerikai utam, mely végén kint sikeresen leérettségiztem. Olyan dolgokra nyitotta fel a szemem az utazás, mely kinyitott előttem rengeteg kaput! Első sorban önmagam és az álmaim megvalósítása felé!

Hiszem és tudom, hogy minden elérhető, csak idő, erő, akarat és hit kérdése! Minden lehetséges!

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: mi

A bejegyzés trackback címe:

https://modellkarrier.blog.hu/api/trackback/id/tr451437701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása