Az első hét

2009.10.05. 20:58 Giana

Mit érne a készülődés, ha önmagunkban nem értékelnénk a hetet, a napot és önmagunk. Íme, mi is történt kicsit részletesebben velünk az első héten.

 

Kukkants bele a Naplónkba!

 

Gina Naplója

2009. szeptember 29.

Első nap. Az első napok mindig nehezek és ugyanakkor izgalmasabb. Azt hiszem a modell témában a legnehezebb az lesz számomra, hogy legyőzzem a lustaságom. Ma megtettem, amit kellet. Mivel szeretnék 8 kg fogyni, összetett stratégiára van szükségem. Rendszertelenül eszem ez fix. Úgyhogy ma délben ettem, mert előtte nem voltam éhes és 17:00 órakkor edzés után. A mai edzés amolyan bemelegítés volt. 20 perc pilates és 5 perc futás. A hangulatom elég sokat változott reggel és este között, de pozitívan állok a kaland elé. Jah, ma kipróbáltam egy vadabb sminket, nem szokásom sminkelni, de nem azért mert nem szeretem, egyszerűen lusta vagyok. Szóval ma kipróbáltam egy vörös szemhéjpúder kombinációt. Nagyon tetszett! :) Azt hiszem, ha ujjal kened össze a színeket, akkor sokkal jobban összemosódnak.

 

2009-10-04

Hulla fáradt vagyok. Kereken egy hete kezdtünk bele. Mit mondjak, esemény dús és eredményes volt a hét. Megcsináltuk a teszt fotókat, amik jól sikerültek és az első fotózásunkat. Azt hiszem annak ellenére, hogy nem vagyunk profi fotósok jól sikerültek. Én nagyon élveztem a ruhák, stílusok kiválasztását a sminkek applikálását. A torna és a fogyi nem igazán jött össze, illetve a héten kétszer sikerült edzenem. A fotózáson kiderült, hogy bár az életben cseppet sem vagyok túlsúlyosnak nevezhető, mégis számít az a 8 kg. Szóval nincs apelláta, holnaptól diéta, nincs kóla, nincs cukros nyálas lötyi, tea és víz van és saláta. Na mega  torna, ha kell reggel hattól. Holnap kezdek dolgozni, és kíváncsian várom mennyi fog kimeríteni a kettő egyszerre! Jó volt Sziszivel dolgozni, azt hiszem remek csapat vagyunk és öröm volt nézni, hogy a környezetünk is segít és bátorít. Szép hét zárás volt!

 

Sziszi Naplója

40. hét

Elkezdtük. 14 éves korom óta üldöz a kérdés, a gondolat, a lehetőség, hogy modell legyek. Mindenki körülöttem, azt hajtogatta, hogy modell alkatom van, csak én nem vettem észre. Ezen a héten úgy éreztem, hogy fordult a kocka. Reménytelen munkakeresésem hajszolt bele az egészbe, most mégis elszántabb vagyok, mint általában.

A hét első napjától kezdve tornázom, 20 perc pilates, amit a netről töltöttem. Beírtam, hogy alakformálás és ezt dobta ki a hatalmas találmány, amit mi csak Google-nek hívunk. Mert ugye fogyni azt nem szeretnék, csak erősödni. Tehát a torna után még napi 500 taposást is csinálok a taposógépemen, amit karácsonyra kaptam, és azóta is csak most látom értelmét. Persze én akartam ilyet, hogy erősítsem a lábaimat, de most először van bennem a kitartás. Persze, mondhatjuk, hogy csak egy hét telt el, de érzem, hogy ez a kitartás nem fog elmúlni, függetlenül a modell karrierem alakulásától.

Nos, ezen a héten készítettük az első tesztfotózást is, ami végül is portréfotózás lett. Meglepett, mert nem szoktak tetszeni a közeli képek rólam, de most többet is ki tudtam választani, ami mondhatjuk, hogy tetszett. Pedig majdnem semmi smink nem volt rajtam. De ezt még betudtam annak, hogy jó volt a fotós. J Arra azért fényderült, hogy a mosolyomon van mit javítani, de a hét végére ebben is fejlődtem, legalább is kaptam ilyen visszacsatolást. Mondjuk anyu azt mondta, hogy ez nem az én mosolyom, de majd megszokja. Édes… :)

De aztán hétvégén, mikor rendes éles portfolió fotózásra mentem Sződligetre, rájöttem, hogy talán nem is vagyok reménytelen. Tényleg sok kép van, ami nagyon szép és igényes lett. Tükrözi a személyiségemet és az egyéniségemet, ami fontos. Örültem, hogy nagyon szép napos idő volt, így nem kellett lemondanunk a természetben készült fotókról.

Összességében élveztem az elmúlt hetet. Nagyon fárasztó és kemény volt, de lesz ez még sokkal keményebb és fárasztóbb és elviselhetetlenebb és utálatosabb és …..

 

De mi kitartunk… :)

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://modellkarrier.blog.hu/api/trackback/id/tr281430091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása