Kezdetek

2009.10.04. 21:04 Giana

Sziasztok!

A blog két lány kalandjáról szól! Rólunk.

De kik is vagyunk?

 

Ki ne álmodott volna arról, hogy rivaldafényben tündököl? Gyönyörű képek készülnek róla, az Elle és más magazinok címlapján tündököl? Kegyes, karcsú és elbűvölő.

Én álmodtam róla. Sőt tovább mentem, mert az álmok általában az ágyban maradnak, de nem az én házam táján.

12 éves voltam, amikor elmentem egy modelltanfolyamra, ahol elkészült az első portfólióm, megtanultam hogyan járjak - kelljek magas sarkúban. Mit ne mondjak, nem voltam túl lelkes. Négyes osztályzattal végeztem. Megkaptam, hogy fogyjak. Nincs mit szépíteni rajta, átlagos lány vagyok, nem kifejezetten modell testalkattal.

 

Letörtem és úgy gondoltam itt meg is áll a tudomány. Persze a csillogó remények nem szűntek meg: színésznek még jó lehetek. Így gimnáziumba dráma tagozatra jelentkeztem. Két év után itt hagytam az országot és végül Amerikában leérettségiztem. Mire hazaértem benőtt a fejem lágya és nem hogy a színművészetire nem jelentkeztem, de más irányba fordultam.

 

Igen ám, de az álmok makacs dolgok. Bármilyen kemény falba ütköztem, hamar beláttam, hogy ÉN nem fogom feladni. Sorra jöttek az ügynökségek, az újabb portfóliók, statisztálások – komolyabb siker nélkül. Annál több pofonnal: sok a pattanás, nem vagy elég vékony, és túl átlagos vagy.

 

23 éves vagyok. Ha nem most, akkor mikor kezdjek bele egy újabb hadjáratba. Hát ez a blog erről szól. Bajtársamul gimnáziumi osztálytársamat, Sziszit hívtam, aki inkább modell alkat. Róla később még többet olvashattok! Összefogtunk hát és elindultunk a modellé- sikeressé válás rögös útján. A blogot együtt szerkesztjük többségében azonban az én hangomon fognak megszólalni a sorok.

 

Ha kíváncsi vagy, ha erőt merítenél, akkor hajrá olvasd a blogunkat!

 

Szólj hozzá!

Címkék: kezdet

A bejegyzés trackback címe:

https://modellkarrier.blog.hu/api/trackback/id/tr121427682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása