2. hét

2009.10.12. 20:31 Giana

Sissy naplója

Kimerítő, fárasztó és nagyon tanulságos hét volt.

A hét elején elküldtük 23 ügynökséghez az online jelentkezési lapokat. Már aznap kaptam visszajelzéseket, és utána következő napokon folyamatosan. Behívtak több regisztrációra, tesztfotózásra és én csak azt vettem észre, hogy gyakorlatilag a jövő héten egy nap szabadnapom lesz. Persze nem bántam. :)

Tehát a jövő hét regisztrációval fog telni. Pénteken már voltam egy helyen, ahova Gina is elkísért, és szombaton este már vissza is hívtak, hogy részt vehetek egy képzésen, ahol megtanítanak mindent, ami a szakmában kell, és készítenek rólam egy profi portfoliót. Nagyon lelkes lettem, de a végső döntés előtt megvárom, hogy a jövő hét milyen lehetőségeket tartogat.

A torna és az állandó készülés mellett fárasztó a városban rohangálni, de nem is mondta senki, hogy könnyű lesz.

Én azt mondom, csak így tovább. :)

 

Giana naplója

2009-10-05 Hétfő

Ma kezdtem dolgozni. Ma egész nap iratokat rendezgettem. Nem túl izgalmas. De tegnap este és ma reggel tornáztam 10 percet és bármennyire szeretem a kólát és különböző szörpszerű itókákat, ma hanyagoltam és az evéssel is csínnyán bántam. Ilyenkor az ember mindig úgy érzi, hogy máris fogyott 5 kg-ot. Jó lenne. :)

 

 2009-10-11 – Vasárnap

Fullad, krákog, fúj-takony és egyéb kellemetlenségek. Beütött a nátha. Még mielőtt mindenki H1N1-re gyanakodna, jelzem ez 1000% csak nátha. Pénteken kezdődött és mára sokkal jobb. Furcsa humora van az életnek. Úgy látszik, szívatnak a fentiek! Végre csüt-pénteken elértem, hogy mozogtam, és csak salátát és joghurtot ettem, erre tessék, a hétvége borult, mert lázasan, göthösen nem egészséges futni, és ha nem akarod, hogy a gyógyszer szétmarja a gyomrod, akkor normálisan kell enned is. Ennyit a kétnapi munkáról. De ha az élet azt hiszi, ezzel hátráltathat, akkor közlöm vele, hogy felejtse el! Mert én nem adom fel!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://modellkarrier.blog.hu/api/trackback/id/tr341445959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása