Tesztfotózás

2009.10.05. 22:44 Giana

Tesztfotózás

 

Szokásos keddi délelőtt volt. Valamiben azonban különbözött az átlagtól. Arra készültünk, hogy teszt fotókat készítünk. Olyan fényképeket, amik minimális sminkkel (csak alapozó), belőtt sérót mellőzve készítünk. Felhúztuk a ponyvát az ajtóra, belőttük a gépet a megfelelő irányba és kezdtünk. Sziszi volt az első alany, én a fotós és rá kellett jönnöm, hogy a világ teljesen más a másik oldalról. Rájöttünk, hogy marad a portré, mert ezt úgyis gyakorolnunk kell. Kipróbáltuk milyen a komoly, a mosoly, felnézek, lenézek, jobbra és balra, milyen a profilunk és rájöttünk két dologra.

1. Nem is olyan egyszerűez. Háromnegyedes, teljes, objektívbe és félre. Mind más hatást ér el. Nem mindegy honnan jön a fény, hogyan tartod magad. Még az sem hogyan ülsz, pedig csak vállig látszol.

2. Nem is vagyunk olyan elveszettek, és nem is vagyunk olyan csúnyák. Igenis van olyan oldalunk, amire kíváncsi lehet a világ!

 

Sziszi élménye

Az első portré képek rólam. Nem bíztam a túl nagy sikerben, mert egyrészt nincsenek stúdiós körülményeink, másrészt pedig még soha nem csináltak rólam ilyen képeket. Ehhez képest tele lelkesedéssel álltam neki a munkának és boldogan teljesítettem Gina minden kívánságát, legalábbis próbáltam. A mosolygás nehezen ment, fárasztó és néha még unalmas is volt, de az eredmény meglepett. Készültek egészen jó képek.

Ezzel szemben Ginát fényképezni izgalmas és nagyon jó volt. Mivel nem vagyok fotós és igazából a modellkedéssel is most kezdtem el foglalkozni, ezért nem tudtam megmondani neki, hogy hova nézzen, meg mit csináljon, de ő ezt tudta magától is. J Annyit kellett tennem, hogy ha valami nem stimmelt, akkor szóltam és kattintottam. Szerintem a körülményekhez képest az ő képei is jól sikerültek.

 

Gina élménye

Élveztem a fotózást, és hogy úgymond adhattam az utasításokat, amikor én kattintottam. Sokkal könnyebb számomra ez, mint magamat pózba vágni. Főként azért mert nem tudod a fotós hogyan is látja az arcod. Alig pár kép nyerte el a tetszésem, hiszen túl kereknek látom az arcom és nem elég kifejező. Tanulság: több tükör előtti gyakorlás kell. A véremmé kell válnia, hogy akkor is tudjam mi áll jól, ha épp nincs tükör a közelben. Azt hiszem azért sikerültek jó képek, és a tanulságot sikerült levonnom. Az élmény, hogy haladunk pedig mindenképp feldobott!

 


 

Íme, hát! Egy-két fénykép, a tesztfotózásnak keresztelt eseményről!

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Írd meg a véleményed!


Ne hagyd szó nélkül!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://modellkarrier.blog.hu/api/trackback/id/tr371430396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása