Napló 2010

2010.02.04. 16:28 Giana

Sziszi

Na lássuk az összegzést. Sok minden történt mióta elkezdtük. Első képeink a mostaniakat nézve…hát nem is tudom. :) Pedig nem telt el sok idő.

Sok-sok mindent tanultam, főleg arról, hogy semmi sem olyan egyszerű, mint elsőre tűnik. Na de nézzük mi is történt pár hónap alatt.

Kezdtük a regisztrációkkal, ami nagyon viccesnek tűnt, de a végére, mikor már a 18. helyre kellett elküldeni ugyanazt és 15-ször kellett kitölteni az ugyanolyan adatlapot, már inkább unalmas volt. De megérte, mert nagyon sok helyről kaptam visszajelzést.

Ezután nehezebb feladat jött. Ki kellett választani azokat az ügynökségeket, akikkel érdemes dolgozni. Nagyon sokan csak arra mennek, hogy csináltasd meg a portfóliót (van ahol több 100 ezer forintért!!) és utána semmi munka. Voltam sok tesztfotózásból, amiből lettek képeim, de ez inkább csak gyakorlásnak jó, mert használható képeket nem kapsz belőle.

Aztán csak sikerült választanom egyet, ahol korrektek és nem kopasztanak meg teljesen. Itt elvégeztem egy 7 hetes tanfolyamot, ami 7 egész napos alkalomból, 2 írásbeli és 1 gyakorlati vizsgából állt. Persze mellette elkezdtem dolgozni is egy „civil” munkahelyen, így nem sok időm jutott a modellkedésre, ezért nem tudtam levizsgázni, így az oklevelet is majd csak tavasszal kapom meg. De a lényeg, hogy meg lesz.

Rögtön a tanfolyam után elkészíttettem a portfóliómat is, ahol profi fotós, sminkes, fodrász és stylist gondoskodott a képek minőségéről. A képeket még nem láttam, de már nagyon kíváncsi vagyok rájuk, mert biztos vagyok benne, hogy nagyon jók.

Röviden ennyi történt eddig… de még abszolút nincs vége :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://modellkarrier.blog.hu/api/trackback/id/tr61729583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása