2010 január első két hete

2010.01.19. 09:42 Giana

Üdv, Sziasztok, itt Giana vagy Gina, kinek hogy...

Nos, nem rég írtam, hogy elkezdtem munkát keresni. Úgy tűnik február elején megyek egy fotózásra, illetve egy megbeszélésre, ahol majd kiderül, hogy van- e lehetőségem együtt működni egy fotóssal!

A másik fejlemény, hogy elkezdtem érdeklődni egy modellügynökség felé. Igen, tudom, nekem is elegem van belőlük, mert ritkán kapsz valódi munkát, és a legtöbben csak lehúznak a portfólió, a tanfolyam stb miatt. Ezért arra az elhatározásra jutottam, hogy nyíltan fogok közvetíteni! Nem írom le az ügynökség nevét, csak akkor ha megéri! Ha sikerül munkát adniuk nekem! :) Jelen pillanatban ott tart az ügy, hogy váltottunk egy levelet, mely szerint a főnök hanyatvágódott a képeimtől, amit azért kétlek! Szóval várják, hogy a regisztrációs díj befizetése után a friss és új csapatukba belépjek! Legyen! Kezdődjön a tánc!

Hamarosan írok még nektek, egy oldalról, ahová érdemes regisztrálni azoknak, akiknek nincs túl sok pénze a portfólióra, de mindenképpen szeretnék elkezdeni a karrier építést!

Ha akad bármilyen kérdés, téma, amiről olvasnátok, akkor írjatok nyugodtan! Kommenteljetek!

Szép Napot!

Gia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://modellkarrier.blog.hu/api/trackback/id/tr501684047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása